Naar de hoofdinhoud

Mijn Abonnement

Hier vind je alles m.b.t. jouw abonnement bij Fiks

Niels Geominy avatar
Geschreven door Niels Geominy
Meer dan 3 jaar geleden bijgewerkt

Hier vind je alles over jouw abonnement bij Fiks. We proberen zo transparant mogelijk te zijn zodat jullie niet voor verassingen komen te staan.

We vinden het zelf namelijk ook vreselijk irritant dat een abonnement verlengd wordt, zonder dat je hiervan op de hoogte wordt gesteld.

  1. Loopt het abonnement automatisch door?

  2. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

  3. Kan ik mijn abonnement on hold zetten?

  4. Kan ik overstappen van abonnement?

1. Loopt het abonnement automatisch door?

Ja, het abonnement loopt automatisch door, maar je wordt hiervan wel op de hoogte gesteld. Het aantrekken van stagiairs is bij veel bedrijven een halfjaarlijks wederkerend thema. We gaan er derhalve vanuit dat je Fiks vaker wilt inzetten, tenzij je aangeeft dit niet te willen.

Twee weken voor de velenging krijg je van ons een mail waarbij we aangeven dat je abonnement verlengd wordt over 14 dagen. Je hebt tot dan de tijd om je abonnement op te zeggen.

Gedurende het jaar kun je ten alle tijden je abonnement opzeggen. Je hebt dan toegang tot onze service totdat het abonnement verloopt. Deze zal dan niet velengd worden.

2. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je abonnement opzeggen, door dit aan te geven in de chatbox (rechtsonderin op onze website) of ons een mail te sturen hierover. Door aan te geven om welk bedrijf het gaat, kunnen wij het abonnement op stop zetten.

Op dit moment zijn we bezig om een ‘opzeg’ knop in het dashboard te bouwen. Je kunt dan het abonnement direct opzeggen zonder tussenkomst van ons.

3. Kan ik mijn abonnement on hold zetten?

Helaas is het niet mogelijk om je abonnement on hold te zetten. Dit komt omdat we geen maandelijks abonnement zijn, maar een jaarlijks abonnement. Je betaalt dus altijd voor een jaar.

4. Kan ik overstappen van abonnement?

Je kunt ten alle tijden van abonnement switchen. Hierbij moet er wel rekening gehouden worden met het feit dat de sollicitaties van studenten in het abonnement vallen, dat op het moment van solliciteren gekoppeld is aan het bedrijfsaccount.

Stel je zit in een ‘No cure, no pay’ samenwerking en krijgt binnen een aantal dagen een flink aantal sollicitaties binnen waarvan je er wellicht een aantal wilt aannemen.

Het is dan niet mogelijk om naar een ‘partner internships’ samenwerking te switchen om zo de bemiddelingsfee te ontwijken.

Uiteraard ben je vrij om over te stappen wanneer je wilt, maar de sollicitaties van studenten vallen onder de samenwerkingsvorm die op het moment van solliciteren van toepassing is.

Was dit een antwoord op uw vraag?