Oei.. het is vervelend als je niet kunt inloggen terwijl er sollicitaties op je wachten. Excuus hiervoor vanuit ons! Hieronder leg ik even een aantal mogelijke oplossingen uit die ervoor zorgen dat je er weer in kunt.
1. Probeer een andere browser
Het komt wel eens voor dat je niet kunt inloggen als je onze site bezoekt met Google Chrome. Dit ligt aan een aantal technische instellingen. Op het moment dat je dus even een andere browser gebruikt zoals safari of firefox, dan zou het zomaar kunnen lukken.
2. Cache Legen
Als een andere browser niet lukt, dan kun je altijd nog je cache legen. Dit is een lastig woord voor het verwijderen van je cookies. Web browsers zoals Google Chrome slaan informatie op in de vorm van cookies. Door deze te verwijderen is het vaak weer mogelijk om in te loggen.
2.1 Open je ‘website geschiedenis’
De eerste stap is om je website geschiedenis te openen rechtsbovenin je scherm.
2.2 Ga naar ‘Clear browsing data’
Aan de linkerkant van je scherm kun je op ‘Clear browsing data’ klikken. Mijn computer staat ingesteld op ‘Engels’, mocht jij je taalvoorkeur op ‘Nederlands’ hebben staan, zal hier ‘browsegegevens wissen’ staan.
2.3 Vink ‘Cashed images and files’’ aan en klik op ‘clear data’
De laatste stap is om ‘cashed images and files’ aan te klikken. Let op dat de ‘Time range’ bovenaan op ‘all time’ staat. Zo weten we zeker dat het effect gaat hebben.
Vergeet daarnaast ook niet om rechtsonderin om ‘Clear data’ te klikken.
Als het goed is moet je weer kunnen inloggen nu. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct even contact met ons op via de chatbox rechtsonderin.